30 April 2010


Benci betul lar aku dengan kau . Kalau boleh mintak simpang malaikat 44 dari selisih dengan kau hari ni." "ish, tak suka ar aku dengan kau, meluat tengok, aku benci kau ." "Kenapa la kau suka buat macam tu, benci aku tengok." "Bencinya aku, dah la hidung tak mancung, pipi lak tersorong-sorong." "Benci, Benci, Benci!" gedik...kenapa la msih ad lagi manusia seperti kau di dunia ni...aku pm xthu dari ceruk hujung jalan mane kau muncul....
ergg kalau nak ikut kan hati aku ni nak je aku bagi sepakan penalti kat mka kau....
dah muka xsebrape dah macan tenggiling buta aku tggok.pragai plak truk.....aku pm xthu la apa untung kau buat macn 2.barangkali kau suka tgk orang makihamu kau kot....
serius aku cukup meluat ngn kau.....!#$@!%#!@


 

6 Comments:

  1. M!Er4N said...
    marah sapo 2 bro??hahaha
    faiezbasiron said...
    marah awek kesayangn ye bang!? haha
    Yusaizi Yusoff said...
    mieran:ad la bke maroh tp erggggg......xthu aku...huhu
    Yusaizi Yusoff said...
    faiz:lepas gerammmm....
    shahhalmi said...
    piji mental!!!..hahaha..ko ingt aku xleh nak join ko..wawawa
    Yusaizi Yusoff said...
    alaaa dah terang2 aku bka kat lektop kau pg xdi...mmg la bleh...klau nk hrapkan kau cri sndri smpai mati pm aku rasa xjmpa...

Post a Comment