09 July 2010


element in machine design
pneumatic and hydraulic
occupational safety and heath

ermm...serius aku xska ergghgh.....

wweeek...
ni la antara subjk aku sem ni...
.yang bleh menbuatkan aku berdarah otakk..
ya allah tme klas..
.aku rase nk je bawak bantal...
bila je lect mula ngajar
 aku pm mula la...pasang astro(berangan)...
kadang2 tu boleh sampai ke  negara jepun owwwhhh....
tapi aku ad gak perasan kawan aku yang len
sama la mcm aku.huhu...ad yang xabis2 buat magic..
ad yang sedang pikir masa depan..
ad yang berlatih silat...
couple...
ad yang menguat mcm badak air..
n mcm2 ag la....

aku pm xthu la...bila tiba je klas ni....jam kat tangan aku
mula la bergerak lambat gilee....tiap kali aku tengok
jam...1mnit skali bergerak..(saat demi saat aku tgok)
kalau masa subject len owkea lak aku tgokk....

dari awal kelas hingga la akhir kelas
 mata aku sentiasa kat jam..
sambil dalam ati ku berkata>>(bila la nak abis masa die ni)..

lectre aku ni pm satu ..die ni ska sgt  brtanya di akhir klas...
ni masa yang aku paling benciiii...
asal nama aku je kena...
 mesti...
die bagi soklan yang xmsuk akal aku nk jawab..
aku ape lagi jenuh la aku dok meneka...kadang2 ad gak yang kena...huhu
time 2 la...saat aku paling CEMAS...






0 Comments:

Post a Comment