13 March 2010






Ya Allah jika aku jatuh cinta
Cintakan lah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya pada mu,
Agar bertambah kekuatanku untuk menyintaimu,
Ya muhaimin jika aku jatuh hati,
Izin kan la aku menyentuh hati seseorang yang hati nya tertaut
Pada mu agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu......

Ya rabanna jika aku jatuh hati,jaga la hatiku pada nya
Agar tidak berpaling daripada hatimu,

Ya rabbul izzati jika aku rindu,rindukan la aku
Pada seseorang yang merindu syahid di jalan mu

Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihmu,
Jangan la menikmati itu melebihi menikmati indahnya
Bermunajak  di sepertiga malam terakhirmu.

Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihmu
Jangan biar kan aku bertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang
Menyeru manusia kepada mu

Ya Allah,jika kau halalkan akumerindui kekasihmu
Jangan biarkan aku melampaui batas sehingga
Melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi
Hanya kepada mu amin.....


0 Comments:

Post a Comment