08 May 2010


Ohhh..lisa mngapa disaat aku nk test MOM(mcnic of material) ….kau bleh plak buat lagat ngeri yg mblehkn aku xlena tdor mlm…..ohh lisa bkan slah aku atas pkara yg demikian .bkan aku xnk jwab call n bkan aku xnak rply msj tp….i2 smua slah teipon ku, bteri Con …….
.bdoh pny teipon…(krana kau teipon aku yg kna)’mmg xadil btul’’’.aku ttp xbersalah…errr……xbrsalah22….ohh lisa jgn la kau hukum aku dgn hkuman yg bgitu brat pada ku….aku thu kau tlah mgcoteng dgn rakuss nye namaku pada blog kau ,,,(ooo kau igat aku xthu)..Soft cpy ad ag ngn aku ni….kejam..kau mmg kejamm..arrrr ohh lisa………….Mngapa,, Mngapa lisa? Mengapa ini semua bisa trjadi?(mcn lgu spider jeee). ….Mengapa stelah kau curi htiku, kau rmpak cntaku lants kau bunh cntaku shingga aku terbunuh dlm kemalangan cnta yg ngeri? Aku bgaikan terhimpit dan dihimpit oleh guni-guni batu yg kau timpakan di atas belakangku. Derita yg kau timpakan itu adalah bebanan yang terlalu berat untuk ku tanggung bgaikan mendkung 75.2N biawak dan 386N anak beruk… Aku sedar siapa aku. Aku hanya seorang insan biasa yang suka makan mi segera. Aku bukan Gaban , McDonald's, Superman atau power rnger. Aku juga bukanlah Ultraman seperti yang kau idam-idamkan...ishhishis(sdih2)...abissssssssss……mintak2 la aku dpat jwb smua solan MOM  ni..hehe…bersambung..

0 Comments:

Post a Comment