05 May 2010



Ya allah ya tuhan ku,…..aku pm xthu mengapa prasaan benci dlm diri aku ni pada seseorng smkin mengbuak2….aku dah cba untuk mghilangkan prasaan benci trsbuk dlam diriku…tapi makin aku buang makin byak yng datang ….. ,aku pm xthu mengapa...aduhhh.....arrrgggg...ya allah hanya pda mu la aku megadu nasib……...ya allah adkah slah driku mbenci seseorg akan skap bruknye yg mlanggari peraturan mu..,,,,,tp bkan padanya,,,ssungguhnye kebencian ini adalah tnda cinta,syang  aku pada nye,,,,.ya allah kau la yang maha mengetahui segala kesulitan hamba mu yang hina ini....tapi aku thu ada khidmah di sebalik kejadian ini.......ya allah kau la yang maha pengasih lagi maha penyayang maka permudahakn perjalanan hidupku agar aku dapat menenpuh hari-hari yang mendatang dengan aman dan mudah di setiap perkerjaanku.....amin....

2 Comments:

  1. Pakcek Faiez Basiron said...
    buat teruk! haha
    Yusaizi Yusoff said...
    yg truk2 tu hng pnya....haha..aku wt biaso2 jeee....haha

Post a Comment